Fruitig toilet papier

Fruits_Toilet_Paper_by_Latona_Marketing_01

Latona Marketing

Latona Marketing is een Japans ontwerpbureau opgericht in 2008 door ontwerper Kazuaki Kawahara. Veel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, Watermeloen en sinaasappel.

Veel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper ontworpen door Latona Marketing is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, WatermVeel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper ontworpen door Latona Marketing is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, Watermeloen en sinaasappel. eloen eVeel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper ontworpen door Latona Marketing is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, Watermeloen en sinaasappel. n sinaasapVeel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper ontworpen door Latona Marketing is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, Watermeloen en sinaasappelVeel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper ontworpen door Latona Marketing is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, Watermeloen en sinaasappel. . Veel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper ontworpen door Latona Marketing is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, Watermeloen en sinaasappel. Veel bedrijven en winkels in Japan geven een rol toiletpapier als cadeau weg aan klanten als een teken van waardering. The Fruit Toilet Paper ontworpen door Latona Marketing is ontworpen om klanten te verrassen met hun unieke stijl voor gelegenheden. Er zijn vier verschillende designs om uit te kiezen: Kiwi, Aardbei, Watermeloen en sinaasappel. pel.

Fruits_Toilet_Paper_by_Latona_Marketing_05

Fruits_Toilet_Paper_by_Latona_Marketing_04

Fruits_Toilet_Paper_by_Latona_Marketing_06

Fruits_Toilet_Paper_by_Latona_Marketing_02

Fruits_Toilet_Paper_by_Latona_Marketing_07

Bronnen: www.japanesedesign.pl, www.latona-m.com

Vincent Moleveld
vincent@onlinegalerij.nl

Vincent heeft online galerij in 2010 opgezet. Zijn doel is om kunst, fotografie en design toegankelijker te maken voor het grote publiek. Online Galerij moet DE online kunstbeurs van Nederland en Belgie worden. Een plek waar liefde voor kunst en cultuur begint!